Imię: Może być jakiekolwiek, jednak dla zachowania klimatu polecam japońskie. Nazwisko : Wpisujemy tu nazwę klanu do którego chcemy należeć, jeśli jesteśmy bezklanowcamy wymyślamy je. Pochodzenie: Wybieramy jedną z wiosek.
Chakra : Jest no suma waszej duchowej energii. Każdy Nowy użytkownik wpisuje w to miejsce 150 pkt chakry Ryo : Jest to waluta obowiązująca na forum. Każdy nowy użytkownik Wpisuje sobie 200 Ryo Specjalizacja : Specjalizacja jest to dziedzina w której się specjalizujecie. Nie mylcie tego z Naturą chakry. Są trzy główne specjalizacje (NinJutsu, GenJutsu, TaiJutsu), istnieją również specjalizacje dodatkowe (Marionetkarz, Medyk, Strateg, Szpieg). Na początku wybieramy jedną specjalizacje z głównych trzech. Jutsu : Wybieracie Jutsu zgodnie z waszą specjalizacją jak i również Naturą chakry i klanem. Na początku macie do wyboru 5 technik rangi D z arsenału. Natury Chakry : Jest wiele Natur Chakry jako Genini możecie wybrać jedną, wraz z wzrostem waszych umiejętności i Rangi możecie uczyć się nowych po przez trening. Siła : Ten czynnik znacznie wpływa na oręż którym się posługujemy, krótko mówiąc im więcej siły tym lepiej posługujemy się orężem i mamy większe szanse w starciu z przeciwnikiem posługującym się również orężem bądź nie. Na początek 10 pkt. Szybkość : Mając dużo pkt tego czynnika postać może poruszać się w szybkim tempie i na dalekie odległości, jednak pamiętajmy, że sama szybkość nie dotrzymuję tempa umiejętnościom błyskawicznego bądź szybkiego poruszania się. Ten czynnik pozwala na walkę w dość szybkim tempie oraz o wiele szybsze poruszanie się na dużych odległościach. Na początek 10 pkt. Charyzma : Ten czynnik wpływa na nasze relacje z napotkanymi mieszkańcami wiosek podczas misji bądź podczas walki. Im więcej tym lepiej, napotkani ludzie ufają nam chociaż widzą nas pierwszy raz, bądź z chęcią odpowiadają na wasze pytania bo dobrze patrzą wam z oczu Na początek 10 pkt. Zręczność : Ten czynnik mówi sam za siebie, im więcej pkt tym celniej ciskamy broniami miotanymi, oraz celniej trafiamy w upragniony cel. Dzięki zręczności łatwiej przyjdzie nam pokonywanie przeszkód, bądź ucieczka, łatwiej przyjdzie nam wykorzystywać aspekty natury oraz otoczenie w którym się znajdujecie. Na początek 10 pkt. Kontrola Chakry : Chyba każdy wie o co chodzi im więcej tym nasze Jutsu mają większą szansę powodzenia w przypadkach zranienia bądź kontuzji, oraz dzięki kontroli chakry nasze Jutsu są bardziej efektywne. Na początek 10 pkt. Umiejętności : Tutaj wpisujecie jakie macie umiejętności, oczywiście jako Genin nie macie żadnych ale to z czasem się zmieni. Ekwipunek : Na początek macie 10 Shurikenów i 5 Kunai. Możecie również wzbogacić swój arsenał kupując bronie. Walki Wygrane : Wpisujecie tu liczbę walk wygranych. Walki Przegrane : Wpisujecie tu liczbę walk przegranych.
Misje : D - C - B - A - S - Tutaj wpisujecie liczbę wykonanych misji.
|