Shinobi World 2

Gra RPG w świecie Naruto


#1 2009-11-27 16:20:44

Brom

Genin/Admin

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 53
Punktów :   
Nindo: Bóg coś daje, ja to odbieram.

TaiJutsu

Sennen Goroshi
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i  uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.

Dynamic Action
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: Technika polega na wybiciu się ponad przeciwnika i kiedy zacznie się już nieuchronna faza spadania, zasypaniu przeciwnika będącego pod nami gradem uderzeń wykonywanych i rękami, i nogami z dużą szybkością.

Dynamic Entry
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: Użytkownik skierowuje uwagę przeciwnika w określony kierunek, aby z zaskoczenia zaatakować dynamicznym wejściem z wysuniętą nogą od strony przeciwnej.

Konoha Repuu
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.

Konoha Senpuu
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: Najprostszy z "Huraganów" Konohy. Użytkownik po prostu podskakuje i robi pojedynczy obrót uderzając nogą na wysokości głowy lub piersi.

Konoha Raiken
Ranga: D
Chakra: 0
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.

Gourai Rensa
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji
bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik przez 1 kolejkę jest w szoku.

Gouwan
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.

Hayabusa Otoshi
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały).

Kongouriki
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: Potężne uderzenie ręką w biegu .Może spowodować że przeciwnik dostanie urazów glowy i urazow psychicznych,te taijutsu jest efektowniejsze kiedy mamy włączoną brame lub jesteśmy z klanu Akimichi.

Shishi Rendan
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Tsuuten Kyaku
Ranga: C
Chakra: 0
Opis: Jutsu niemal identyczne jak Gouwan, z tą różnicą, że zasięg zniszczeń jest większy i nie jest skierowany w konkretnym kierunku, tylko dookoła nas. Tą technikę wykonujemy podobnie jak Gouwan, tyle że nogą.

Konoha Dai Senpuu
Ranga: B
Chakra: 0
Opis: Potężniejszy Huragan Konohy. Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.

Omote Renge
Ranga: B
Chakra: 0
Opis: Technika wymaga otwartej drugiej bramy. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.

Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: A
Chakra: 0
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.

Ura Renge
Ranga: A
Chakra: 0
Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram. Technikę wykonuje się w sposób prawie identyczny jak przy Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.

Asakujaku
Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram. Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.


Karta Postaci


Trzynastoletni chłopiec średniego wzrostu, o średnich czarnych włosach, których grzywka podtrzymywana jest ochraniaczem na czoło ze znakiem Konohy i niebieskich oczach. Ubiera się w niebieskie spodnie i zieloną koszulkę, na którą ubiera zieloną kamizelkę. Na plecach kamizelki jak i koszulki znajduje się symbol klanu Uchiha. Na prawej nodze ma pochwę na kunai i shurikeny. Na kamizelce jest również kilka kieszonek na kunai i shurikeny. Na plecach nosi przypięty Trawosiekacz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.072 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.musiccorner.pun.pl www.rodzina.pun.pl www.skijumpingmanager.pun.pl www.corby.pun.pl www.scgnexus.pun.pl