Shinobi World 2

Gra RPG w świecie Naruto


#1 2009-11-29 15:45:08

Brom

Genin/Admin

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 53
Punktów :   
Nindo: Bóg coś daje, ja to odbieram.

NinJutsu [Suiton]

Teppoudama
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do endan z Katona, tylko tym razem wypluwamy wodną a nie ognistą kulę.

Taihoudan
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Ninja przy mocnym wydechu wypuszcza z ust sporej wielkości strumień wody pod dość dużym ciśnieniem, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesny uderzenie o jakiś twardy przedmiot (Drzewo, Skała)

Mizu no Tatsumaki
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Shinobi tworzy małe wodne tornado poruszające się z dużą prędkością. Osoba która zostanie złapana w tą technika ma spore kłopoty bo robienie pieczęci w takich warunkach nie jest zbyt łatwe. Niestety technika utrzymuję się tylko kilka sekund. Shinobi złapany w nią może być w szoku.

Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Wypuszczamy z ust sporą ilość wody, tworząc przed sobą grubą ściane sporej wielkości. Technika używana w defensywie, gdy nie ma możliwości ucieczki.

Mizu no Mouchi
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy z wody wytrzymały bicz. Którym można związać przeciwnika, wyrwać mu jego oręż. Możne też posłużyć się nim, by przyspieszyć szybkość ucieczki, lub dostać się w jakieś wysokie miejsce.

Mizu Tensou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Jutsu polega na ukryciu się w dowolnym zbiorniku wodny (Nawet stworzonym przez siebie). Gdy tam jesteśmy nie możemy wykonywać żadnych technik.

Suigadan
Ranga: B
Chakra: 50x1
Opis: echnika skuteczna tylko na wodzie lub też obok wody. Jutsu polega na stworzeniu wodnych kolców poruszających się dosyć szybko. Kolce są na tyle twarde, że można nimi przebić przeciwnika na wylot.

Daibakuryuu no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko na wodzie lub w wodzie. Polega ona na stworzeniu wodnego wiru który wciąga przeciwnika na samo dno. Jej moc zależy od głębokości zbiornika wodnego na jakim jest wykonywane to Jutsu.

Suirou no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Zamykamy przeciwnika w wodnej kuli, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko bardzo można technika. Jest jedna wada kulę musimy cały czas kontrolować chociaż jedną ręką, czyli musimy także stać w jednym miejscu co nie zawsze się sprawdza gdy mamy kilku wrogów.

Mizume Nabara
Ranga: B
Chakra: 120
Opis: Technika polega na stworzeniu kleistego syropu. Każdy kto wdepnie na wylany na ziemi taki "syrop" Nie jest wstanie się poruszyć, co pozwala użytkownikowi zadać ostateczny cios.

Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika dość nietypowa. Polega na sprowadzeniu nad dany obiekt deszczowych chmur, jednak nie zsyłamy z niej deszczy tylko łatwo palny czarny pył. Który przy najmniejszym kontakcie z ogniem eksploduje. Technika ma spore pole rażenia jednak trzeba uważać bo jest dość nie przewidywalna.

Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Technika skuteczna tylko na wodzie i tuż obok wody. Tworzymy duży wodny strumień, który z dużą prędkością leci na cel. Technika ma duży zasięg lecz jej siła zmniejsza się w zależności od odległości celu od zbiornika wody.

Suishouha
Ranga: B
Chakra: 120
Opis: Tworzymy z wodny wypuszczonej z ust ogromne tornado. Ma ono właściwości takie jak jutsu Mizu no Tatsumakim, jednak ma większy zasięg i można w jakimś stopniu kontrolować jego tor lotu.

Suishuu Gorugon
Ranga: B/A
Chakra: 160
Opis: Technika polega na stworzeniu z wody coś przypominającego węża. Bestia ma bardzo ostre żeby i porusza się z wielką prędkością. Regeneruję się bo każdym uderzeniu. Ma jednak dwie wady: Może atakować tylko jeden cel oraz po spotkaniu z ogniem od razu znika.

Suiryuudan no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika skuteczna tylko na wodzie i obok wody. Tworzymy bardzo szybko poruszającego się wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, ale tak samo jak przy tamtej technice wraz z oddalaniem się od zbiornika wody jego moc słabnie.

Baku Suishouha
Ranga: A/S
Chakra: 250
Opis: Jedna z ulubionych technik shinobi specjalizujących się w Suitonie polega na wypluciu z ust przeogromnej ilości wody co pozwala na wykonywanie wszystkich technik potrzebujący jakiegoś zbiornika wody.

Goshoku Zame
Ranga: A/S
Chakra: 240
Opis: Technika polega na wprowadzeniu do wody pięciu rekinów które są odporne na wszystkie ataki fizyczne. Mogę ona rozszarpać przeciwnika na strzępy.

Mizu Kawarimi
Ranga: S
Chakra: 280
Opis: Technika polega na całkowitej przemiany naszego ciała
w wodę, możemy wtedy zregenerować swoje ciało. Jutsu można używać też jako techniki kamuflażu. Uwaga! Technika trwa tylko 3 tury.

Suiryuuben
Ranga: S
Chakra: 350
Opis: Tworzymy na sobą dużą kulę wody, z której wystrzelamy coś na kształ wodnych pocisków ktorą są wstanie przebić się przez niemal wszytko. Bicze wystrzelamy we wszystkich kierunkach.


Karta Postaci


Trzynastoletni chłopiec średniego wzrostu, o średnich czarnych włosach, których grzywka podtrzymywana jest ochraniaczem na czoło ze znakiem Konohy i niebieskich oczach. Ubiera się w niebieskie spodnie i zieloną koszulkę, na którą ubiera zieloną kamizelkę. Na plecach kamizelki jak i koszulki znajduje się symbol klanu Uchiha. Na prawej nodze ma pochwę na kunai i shurikeny. Na kamizelce jest również kilka kieszonek na kunai i shurikeny. Na plecach nosi przypięty Trawosiekacz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.088 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.corby.pun.pl www.rodzina.pun.pl www.scgnexus.pun.pl www.musiccorner.pun.pl www.graficiarze.pun.pl