Shinobi World 2

Gra RPG w świecie Naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-11-24 16:55:52

Brom

Genin/Admin

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 53
Punktów :   
Nindo: Bóg coś daje, ja to odbieram.

Klan Rikudo

Niewiele wiadomo o tym klanie. Jego członkowie są zwykle bardzo utalentowani. Ich Kekkei Genkai pochodzi od Mędrca Sześciu Ścieżek i zwie się Rinneganem. Ich specjalną zdolnością jest kontrola nad martwymi ciałami, których można kontrolować sześć i są one nazwane Ścieżkami (z tąd nazwa: Mędrzec Sześciu Ścieżek).

Specjalizacją tego klanu jest NinJutsu.
Klan posiada wszystkie żywioły.

Na początku klan ten posiada następujące statystyki
Siła - 1
Szybkość - 4
Charyzma - 2
Zręczność - 2
Kontrola chakry - 6

Kekkei Genkai:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Rinnegan.svg/300px-Rinnegan.svg.png
Rinnegan: Jest ono najsilniejsze z technik ocznych. Jego specjalną zdolnością jest panowanie nad kilkoma martwymi ciałami jednocześnie, można również widzieć to samo co one. Dzięki niemu można opanować wszystkie 5 żywiołów oraz używać nietypowych technik.

Techniki Klanowe:

Ukojizaj no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 20
Opis: Dzięki tej technice członek klanu Rikudo jest w stanie kontrolować pogodę. Może być używane przez oryginalne ciało jak i Ścieżkę Boga.

Ruku Pasu Kurushimi
Ranga: A/S
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice można zacząć kontrolować martwe ciało. Do pełnej kontroli wymagane są przyczepione do nowego ciała kolczyki. Zmartwychwstałe ciało posiada Rinnegana i zależnie od jego nowego imienia może posiąść nowe zdolności. Ciało posiada początkowo techniki i statystyki jakie posiadało za życia. Można kontrolować maksymalnie 6 ciał.

Dostępne nazwy ciał:
-Ścieżka Boga
-Ścieżka Zwierząt
-Ścieżka Ludzi
-Ścieżka Piekła
-Ścieżka Demonów
-Ścieżka Głodnych Duchów

Techniki Ścieżki Boga:

Banshou Tennin
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na odpychnięciu od siebie wszystkiego wokół. Do ponownego użycia należy odczekać 5 sekund

Shinra Tensei
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Po wystawieniu ręki przed siebie można przyciągnąć lub odepchnąć od siebie przeciwnika, a nawet techniki.
Do ponownego użycia należy odczekać 5 sekund.

Chibaku Tensei
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Polega na wytworzeniu pomiędzy dłońmi czarnej kulki, która wysłana w powietrze zaczyna przyciągać do siebie wszystko poza ciałem członka klanu Rikudo.

Techniki Ścieżki Ludzi:

Konpaku Gaijo no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Po położeniu ręki na głowie człowieka przeszukuje się jego umysł w poszukiwaniu informacji. Po zabraniu ręki osoba automatycznie umiera.

Techniki Ścieżki Głodnych Duchów:

Fuuchakra Kyuin
Ranga: A
Chakra: 0
Opis: Polega na zaabsorbowaniu chakry z ciała przeciwnika bądź też techniki przez dotyk.

Techniki Ścieżki Zwierząt:

Kuchiyose: Chikao no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 40x1
Opis: Polega na przywołaniu innego dodatkowego ciała człanka klanu do siebie.

Kuchiyose: Kamareon
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu potwora z ciałem kameleona, ze skrzydłami, rogami i ogonem węża. jest bardzo duży i może stać się niewidzialny.

Kuchiyose: Koukakurui
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiego skorupiaka. Potrafi wypluwać duże ilości piany.

Kuchiyose: Mukade
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiej stonogi.

Kuchiyose: Panda
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiej pandy, która może utwardzić swoją skórę i służyć jako żywa i ogromna tarcza.

Kuchiyose: Sai
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiego nosorożca.

Kuchiyose: Tori
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiego ptaka.

Kuchiyose: Ushi
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiego bawoła.

Zoufuku Kuchiyose no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Polega na przywołaniu olbrzymiego psa o 9 głowach, który może się rozdzielić na mniejsze psy, nawet kilku głowę.

Techniki Ścieżki Piekła:

Enma Rivaivaru no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Polega na przywołaniu Diabła. Gdy weźmie ciało martwej osoby do paszczy, po chwili zostaje ona ożywiona, a Diabeł znika.


Karta Postaci


Trzynastoletni chłopiec średniego wzrostu, o średnich czarnych włosach, których grzywka podtrzymywana jest ochraniaczem na czoło ze znakiem Konohy i niebieskich oczach. Ubiera się w niebieskie spodnie i zieloną koszulkę, na którą ubiera zieloną kamizelkę. Na plecach kamizelki jak i koszulki znajduje się symbol klanu Uchiha. Na prawej nodze ma pochwę na kunai i shurikeny. Na kamizelce jest również kilka kieszonek na kunai i shurikeny. Na plecach nosi przypięty Trawosiekacz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.045 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.musiccorner.pun.pl www.scgnexus.pun.pl www.skijumpingmanager.pun.pl www.graficiarze.pun.pl www.rodzina.pun.pl