Shinobi World 2

Gra RPG w świecie Naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-11-20 15:07:58

Brom

Genin/Admin

Zarejestrowany: 2009-11-18
Posty: 53
Punktów :   
Nindo: Bóg coś daje, ja to odbieram.

Przykładowa Karta Postaci

Imię:  Może być jakiekolwiek, jednak dla zachowania klimatu polecam japońskie.
Nazwisko : Wpisujemy tu nazwę klanu do którego chcemy należeć, jeśli jesteśmy bezklanowcamy wymyślamy je.
Pochodzenie: Wybieramy jedną z wiosek.

Chakra : Jest no suma waszej duchowej energii. Każdy Nowy użytkownik wpisuje w to miejsce 150 pkt chakry
Ryo : Jest to waluta obowiązująca na forum. Każdy nowy użytkownik Wpisuje sobie 200 Ryo
Specjalizacja : Specjalizacja jest to dziedzina w której się specjalizujecie. Nie mylcie tego z Naturą chakry. Są trzy główne specjalizacje (NinJutsu, GenJutsu, TaiJutsu), istnieją również specjalizacje dodatkowe (Marionetkarz, Medyk, Strateg, Szpieg). Na początku wybieramy jedną specjalizacje z głównych trzech.
Jutsu : Wybieracie Jutsu zgodnie z waszą specjalizacją jak i również Naturą chakry i klanem. Na początku macie do wyboru 5 technik rangi D z arsenału.
Natury Chakry : Jest wiele Natur Chakry jako Genini możecie wybrać jedną, wraz z wzrostem waszych umiejętności i Rangi możecie uczyć się nowych po przez trening.
Siła : Ten czynnik znacznie wpływa na oręż którym się posługujemy, krótko mówiąc im więcej siły tym lepiej posługujemy się orężem i mamy większe szanse w starciu z przeciwnikiem posługującym się również orężem bądź nie. Na początek 10 pkt.
Szybkość : Mając dużo pkt tego czynnika postać może poruszać się w szybkim tempie i na dalekie odległości, jednak pamiętajmy, że sama szybkość nie dotrzymuję tempa umiejętnościom błyskawicznego bądź szybkiego poruszania się. Ten czynnik pozwala na walkę w dość szybkim tempie oraz o wiele szybsze poruszanie się na dużych odległościach. Na początek 10 pkt.
Charyzma : Ten czynnik wpływa na nasze relacje z napotkanymi mieszkańcami wiosek podczas misji bądź podczas walki. Im więcej tym lepiej, napotkani ludzie ufają nam chociaż widzą nas pierwszy raz, bądź z chęcią odpowiadają na wasze pytania bo dobrze patrzą wam z oczu Na początek 10 pkt.
Zręczność : Ten czynnik mówi sam za siebie, im więcej pkt tym celniej ciskamy broniami miotanymi, oraz celniej trafiamy w upragniony cel. Dzięki zręczności łatwiej przyjdzie nam pokonywanie przeszkód, bądź ucieczka, łatwiej przyjdzie nam wykorzystywać aspekty natury oraz otoczenie w którym się znajdujecie. Na początek 10 pkt.
Kontrola Chakry : Chyba każdy wie o co chodzi  im więcej tym nasze Jutsu mają większą szansę powodzenia w przypadkach zranienia bądź kontuzji, oraz dzięki kontroli chakry nasze Jutsu są bardziej efektywne. Na początek 10 pkt.
Umiejętności : Tutaj wpisujecie jakie macie umiejętności, oczywiście jako Genin nie macie żadnych ale to z czasem się zmieni.
Ekwipunek : Na początek macie 10 Shurikenów i 5 Kunai. Możecie również wzbogacić swój arsenał kupując bronie.
Walki Wygrane : Wpisujecie tu liczbę walk wygranych.
Walki Przegrane : Wpisujecie tu liczbę walk przegranych.

Misje :
D -
C -
B -
A -
S - Tutaj wpisujecie liczbę wykonanych misji.


Karta Postaci


Trzynastoletni chłopiec średniego wzrostu, o średnich czarnych włosach, których grzywka podtrzymywana jest ochraniaczem na czoło ze znakiem Konohy i niebieskich oczach. Ubiera się w niebieskie spodnie i zieloną koszulkę, na którą ubiera zieloną kamizelkę. Na plecach kamizelki jak i koszulki znajduje się symbol klanu Uchiha. Na prawej nodze ma pochwę na kunai i shurikeny. Na kamizelce jest również kilka kieszonek na kunai i shurikeny. Na plecach nosi przypięty Trawosiekacz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.055 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.graficiarze.pun.pl www.rodzina.pun.pl www.scgnexus.pun.pl www.musiccorner.pun.pl www.corby.pun.pl