Gra RPG w świecie Naruto
Kasumi Juusha no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 10x1 iluzja
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 50
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.
Kokohi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.
Utsusemi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Prosty atak Genjutsu stosowany w celu zmylenia wroga. Polega na emisji dźwięki dookoła swojego przeciwnika, dzięki czemu nie wie on skąd dociera głos przeciwnika, a tym samym nie może spodziewać się, skąd nadejdzie kolejny atak.
Nemuri
Ranga: C/B
Chakra: 80
Opis: Jedna z prostszych sztuczek iluzji. Prostym dotknięciem pleców przeciwnika, ninja usypia wroga. Z powodu wymaganego kontaktu z przeciwnikiem atak ten jest w ogóle nie przydatny w walce. Stosowany zazwyczaj w dywersji/misjach.
Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C/B
Chakra: 90
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.
Shikumi no Jutsu
Ranga: B/A
Chakra: 150
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.
Kokuangyou no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach. Tego jutsu nie da rady rozproszyć dzięki Kai , potrzebna jest pomoc z zewnątrz.
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Odmiana techniki "Nemuri", która znacząco różni się od pierwowzoru. Tutaj kontakt już nie jest wymagany. Dodatkowo jutsu może atakować nawet całe grono ludzi. Atak jednak nie ma skutku na bardziej doświadczonych ninja znających technikę "Kai" i umiejących się nią znakomicie posługiwać.
Kanashibari no Jutsu
Ranga: A/S
Chakra: 240
Opis: Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Zdarza się i tak, że takie unieruchomienie może trwać dość długo. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, tak łatwo nie dadzą się na tą technikę.
Trzynastoletni chłopiec średniego wzrostu, o średnich czarnych włosach, których grzywka podtrzymywana jest ochraniaczem na czoło ze znakiem Konohy i niebieskich oczach. Ubiera się w niebieskie spodnie i zieloną koszulkę, na którą ubiera zieloną kamizelkę. Na plecach kamizelki jak i koszulki znajduje się symbol klanu Uchiha. Na prawej nodze ma pochwę na kunai i shurikeny. Na kamizelce jest również kilka kieszonek na kunai i shurikeny. Na plecach nosi przypięty Trawosiekacz.
Offline